Translate

sobota, 15 grudnia 2012


Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto? (A.Bierce)

No właśnie jest takie powiedzenie: „przyjemności kosztują  i najlepiej byłoby gdybyśmy mogli je sfinansować z dzięki nim samym".

Teraz jeśli Twoją przyjemnością są gry to możesz to zrobić.

A co jeśli nie lubisz gier internetowych?

To nie musisz się męczyć, ty weźmiesz pieniądze, a gry zostawisz innym.

Przejdźmy do konkretów. Na czym można zarobić w SOMNIUM.




Zarejestrowany Partner otrzymuje do dyspozycji własną, spersonalizowaną stronę internetową, poprzez którą może zapraszać swoich znajomych do grania w darmowe gry internetowe oraz do korzystania z gier premium. 
Za polecenie i zakup gry premium Partner co miesiąc otrzymuje 25% wpływów ze sprzedaży. Rejestracja jest bezpłatna pozwala grać i polecać bezpośrednio gry.

Somnium-Network przewiduje rozpoczęcie aktywnego budowania biznesu od wyboru jednego z trzech PAKIETÓW STARTOWYCH (Light, Medium, Premium) różniących się możliwościami rozbudowy i wysokością wypłacanych premii oraz opłatą początkową (od 60 do 420 euro). Pakiety można podwyższać w trakcie współpracy.

System MLM jest systemem binarnym. Pakiety pozwalają na zarabianie od 5 do 10% z obrotu słabszej nogi. Na starcie każdy nowy współpracownik po zarejestrowaniu dwóch osób na dwóch stronach bierze udział w 3% zysku firmy.

Poza tymi rodzajami wynagrodzenia jest jeszcze 6 innych rodzajów wypłat i nagród. Warunkiem wypłaty jest comiesięczna aktywność w wysokości 30 euro. Opłata ta pozwala zakupić różne udogodnienia i bonusy w grach premium. Otrzymujemy udział w obrocie wygenerowanym przez wszystkie opłaty wnoszone przez grających.

Jeśli chcesz dokładniej poznać plan wynagrodzeń zarejestruj się bezpłatnie na  TEJ STRONIE.  (Radzę pominąć film jeszcze nie jest przystosowany do naszych wolnych łączy.)
Po wejściu na biznesową stronę rejestracyjną (bez konieczności rejestracji) kliknij w zakładkę „informacje szczegółowe”


Więcej o firmie dowiesz się po wysłuchaniu webinaru który odbywa się trzy razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 21.00. Logowanie pod adresem:


A na czym można zarabiać w grach MMO można przeczytać w poniższym artykule ze strony antyweb.pl.

Biznes w grach on-line (MMO).
Grzegorz Marczak
Gry internetowe (czyli tak zwane on-line) to wielki biznes i wielkie pieniądze. Liderem w tej dziedzinie jest World of Warcraft, gdzie za miesiąc grania trzeba zapłacić około 50 PLN – i tyle właśnie co miesiąc płaci 9 milionów ludzi na całym świecie.
Jednak miesięczna subskrypcja za grę on-line to nie jedyny sposób zarabiania pieniędzy przez twórców rozrywki internetowej. Na blogu GigaOM opisane zostały pozostałe metody zarabiania na grach internetowych wraz z informacją ile graczy on-line posiadają gry stosujące poszczególne modele biznesowe.
Tak więc mamy:
    Sprzedaż reklamy – W sumie 14 milionów graczy w grach takich jak (Habbo Hotel, 7.5 miliona; RuneScape, 5 milionów; Gaia Online, 2 milionów)
     Sprzedaż wirtualny przedmiotów i wirtualne waluty : Ponad 10 milionów graczy (Habbo Hotel, 7.5 miliona; Gaia Online, 2 miliony; Second Life, 500   tysięcy; Puzzle Pirates, 200 tysięcy)
·    Subskrypcja: Tutaj rządzi WOW w sumie 10 milionów graczy z czego na WOW przypada 9 milionów, a milion dla gry Lineage I/II
    Gry z opcją subskrypcji: W sumie 9,2 miliona graczy (RuneScape, 5 milionów ; Club Penguin, 4 miliony; Puzzle Pirates, 200 tysięcy)
    Merchandise: 4 miliony w Webkinz
    Expansion Packs: 2 miliony w Guild Wars
    Handel i sprzedaż nieruchomości : tutaj prym wiedzie Second Life ze swoimi 5 milionami użytkowników
Szczerze przyznam, że nie znam niektórych z gier są zupełnie mi obce inne są dla mnie niespodzianką jeśli chodzi o ilość graczy.
Te kilka liczb pokazuje również, że potencjał w grach on-line jest ogromny. Nawet jeśli w tej chwili tylko tylko 9 milionów graczy decyduje się na opłatę za grę to należy założyć, że liczba ta będzie systematycznie rosła.
Kolejną dobrze rokującą kategorią (nie tylko w grach on-line) jest sprzedaż wirtualnych przedmiotów.
Nie pozostaje nic innego jak stworzyć dobrą darmową grę internetową, która z czasem wprowadzi model płatnej subskrypcji.

I pomyśleć że jest to artykuł sprzed 5 lat. Teraz te liczby trzeba przemnożyć co najmniej przez 20.
I tylu klientów Ci życzę.
Norbert

Możesz też zapisać się na mój Newsletter, a dostaniesz bezpłatnie raport o rynku gier.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarze
Wszystkie uwagi otrzymywane od Państwa są dla mnie bardzo cenne i pozwalają lepiej prowadzić bloga.