Większości z nas,
większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z
dochodami netto? (A.Bierce)
No właśnie
jest takie powiedzenie: „przyjemności kosztują i najlepiej byłoby gdybyśmy mogli je
sfinansować z dzięki nim samym".
Teraz jeśli
Twoją przyjemnością są gry to możesz to zrobić.
A co jeśli
nie lubisz gier internetowych?
To nie musisz się męczyć, ty weźmiesz pieniądze, a gry zostawisz innym.
Zarejestrowany Partner otrzymuje do
dyspozycji własną, spersonalizowaną stronę internetową, poprzez którą może
zapraszać swoich znajomych do grania w darmowe gry internetowe oraz do
korzystania z gier premium.
Za polecenie i zakup gry premium Partner co miesiąc
otrzymuje 25% wpływów ze sprzedaży. Rejestracja jest bezpłatna pozwala grać i
polecać bezpośrednio gry.
Somnium-Network przewiduje rozpoczęcie
aktywnego budowania biznesu od wyboru jednego z trzech PAKIETÓW STARTOWYCH
(Light, Medium, Premium) różniących się możliwościami rozbudowy i wysokością
wypłacanych premii oraz opłatą początkową (od 60 do 420 euro). Pakiety można
podwyższać w trakcie współpracy.
System MLM jest systemem binarnym. Pakiety
pozwalają na zarabianie od 5 do 10% z obrotu słabszej nogi. Na starcie każdy
nowy współpracownik po zarejestrowaniu dwóch osób na dwóch stronach bierze
udział w 3% zysku firmy.
Poza tymi rodzajami wynagrodzenia jest jeszcze 6 innych rodzajów wypłat i nagród. Warunkiem wypłaty jest comiesięczna aktywność w
wysokości 30 euro. Opłata ta pozwala zakupić różne udogodnienia i bonusy w
grach premium. Otrzymujemy udział w obrocie wygenerowanym przez wszystkie
opłaty wnoszone przez grających.
Jeśli chcesz
dokładniej poznać plan wynagrodzeń zarejestruj się bezpłatnie na TEJ STRONIE. (Radzę pominąć film jeszcze nie jest przystosowany do naszych wolnych łączy.)
Po wejściu na biznesową stronę rejestracyjną (bez konieczności rejestracji) kliknij w zakładkę „informacje szczegółowe”
Po wejściu na biznesową stronę rejestracyjną (bez konieczności rejestracji) kliknij w zakładkę „informacje szczegółowe”
Więcej o firmie dowiesz się po
wysłuchaniu webinaru który odbywa się trzy razy w
tygodniu w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 21.00. Logowanie pod adresem:
Biznes w grach on-line (MMO).
Grzegorz Marczak
Gry
internetowe (czyli tak zwane on-line) to wielki biznes i wielkie pieniądze.
Liderem w tej dziedzinie jest World of Warcraft, gdzie za miesiąc grania trzeba
zapłacić około 50 PLN – i tyle właśnie co miesiąc płaci 9 milionów ludzi na
całym świecie.
Jednak miesięczna subskrypcja za grę on-line to nie jedyny sposób
zarabiania pieniędzy przez twórców rozrywki internetowej. Na blogu GigaOM opisane zostały pozostałe metody
zarabiania na grach internetowych wraz z informacją ile graczy on-line
posiadają gry stosujące poszczególne modele biznesowe.
Tak więc mamy:
Sprzedaż reklamy – W sumie 14 milionów graczy w grach takich jak (Habbo Hotel, 7.5
miliona; RuneScape, 5 milionów; Gaia Online, 2 milionów)
Sprzedaż wirtualny przedmiotów i wirtualne waluty : Ponad 10 milionów graczy (Habbo Hotel, 7.5 miliona; Gaia Online, 2 miliony; Second Life, 500 tysięcy; Puzzle Pirates, 200 tysięcy)
Sprzedaż wirtualny przedmiotów i wirtualne waluty : Ponad 10 milionów graczy (Habbo Hotel, 7.5 miliona; Gaia Online, 2 miliony; Second Life, 500 tysięcy; Puzzle Pirates, 200 tysięcy)
· Subskrypcja: Tutaj rządzi WOW w sumie 10
milionów graczy z czego na WOW przypada 9 milionów, a milion dla gry Lineage I/II
Gry z opcją subskrypcji: W sumie 9,2 miliona graczy (RuneScape, 5 milionów ; Club Penguin, 4
miliony; Puzzle Pirates, 200 tysięcy)
Merchandise: 4 miliony w Webkinz
Expansion Packs: 2
miliony w Guild Wars
Handel i sprzedaż nieruchomości : tutaj prym wiedzie Second Life ze
swoimi 5 milionami użytkowników
Szczerze przyznam, że nie znam niektórych z gier są zupełnie mi obce inne
są dla mnie niespodzianką jeśli chodzi o ilość graczy.
Te kilka liczb pokazuje również, że potencjał w grach on-line jest ogromny.
Nawet jeśli w tej chwili tylko tylko 9 milionów graczy decyduje się na opłatę
za grę to należy założyć, że liczba ta będzie systematycznie rosła.
Kolejną dobrze rokującą kategorią (nie tylko w grach on-line) jest sprzedaż
wirtualnych przedmiotów.
Nie pozostaje nic innego jak stworzyć dobrą darmową grę internetową, która z
czasem wprowadzi model płatnej subskrypcji.
I pomyśleć że
jest to artykuł sprzed 5 lat. Teraz te liczby trzeba przemnożyć co najmniej przez
20.
I tylu
klientów Ci życzę.
Norbert
Możesz też zapisać się na
mój Newsletter, a dostaniesz bezpłatnie raport o rynku gier.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarze
Wszystkie uwagi otrzymywane od Państwa są dla mnie bardzo cenne i pozwalają lepiej prowadzić bloga.